Zum Inhalt springen

Bewerbung auf English


Aqilah

Empfohlene Beiträge

#bismillah#

#salam#

 

Ich musste heute für die Schule eine Bewerbung in English schreiben,ich habs fertig nur könnt ihr mir sagen ob ich es auch richtig gemacht habe.

 

15th June 2009

Habe ich freigelassen Privat

50389 Wesseling

 

 

Kindergarden

Pontivistr. 16

50389 Wesseling

 

 

Apply for a job as nursery teacher

 

Dear Sir or Madam,

 

I saw the advert in the Wesseling news a job in your Kindergardenthis summer,I'm very

like children and I'd like to apply for the job.I make a work experience at a Kindergarden

last year in Wesseling.It was very beautiful at play with children and to watch children.

The chief ,Mrs Adam was very pleased with my work and i was alway puncutal.

 

At present Iam in Year 9 of the WilhemBuschHauptschoolin Wesseling.I expect to leave school

in July 2010 with my Secondary School bloke 10B.

 

I have one younger sister (5) and abutter (3) whom I regularly have to look after because my

parents both work.

 

I would be very happy when i can come for job interview.

 

I look forward to hearin from you.

 

Yours sincerely

 

#salam#

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

#salam#

#salam#

 

Ich musste heute für die Schule eine Bewerbung in English schreiben,ich habs fertig nur könnt ihr mir sagen ob ich es auch richtig gemacht habe.

 

 

 

#rose#

 

 

Salam

 

Nun dann gehts mal los :D

 

Ich bin mir nicht sicher ob ich alle Fehler gefunden habe :D Aber habe mein bestes getan:

 

Dear...,

 

 

 

I saw your advert for the job in your Kindergarden this summer in the WEsseling newspaper.I like children very much ,so I would like to apply for this Job.Last year I made a work experience at a Kindergarden in Wesseling.It was very funny(keine Ahnung aber bin mir sicher das beautiful hier nicht hingehört)to play with the children and to take care for them.THe chief,Mrs Adam was very pleased with my work and I was always puncutal.

 

...(bin mir nicht sicher)

 

...(glaub so weit so gut)

 

I would be very happy when I become the chance to meet you at an interview(KLingt schöner :D )

 

 

 

I am looking forward to hearing from you

 

Yours..(da kommt glaub ich etwas anderes hin.Meinem Wissen nach darf sincerely nicht dahin weil der Arbeitgeber nicht bekannt ist)Ich glaube es war Youthfully #bismillah#

 

Edit:SRy aber ich habe mein BUch nicht dabei

 

wslm

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

#bismillah##salam#

 

I have one younger sister (5) and abutter (3) whom I regularly have to look after because my

parents both work.

 

Es heißt immer noch a brother. #rose#

 

Weder Butter noch Nutella :D

 

#salam#

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dear...,

 

I saw your advert for the job in your Kindergarden this summer in the WEsseling newspaper.I like children very much ,so I would like to apply for this Job.Last year I made??? a work experience at a Kindergarden in Wesseling.It was very funny (=sehr witzig?) excellent(mir fällt kein anderes wort ein) to play with the children and to take care for them.THe chief,Mrs Adam was very pleased with my work and I was always puncutal.

 

 

I would be very happy if i could become (=werden) --> get the chance to meet you at an interview(KLingt schöner #wasalam# )

 

I am looking forward to hearing from you

 

 

Salam ich hab au mal etwas verbessert, wo ich denk das passt nicht so.... #bismillah#

jetzt kann der nächste/nächster hier weiter korrigieren!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

#bismillah#

#wasalam#

 

Danke guter Tipp :)

 

Sw.Shia_Fatima:Das braucht dir überhaput nicht Peinlich zu sein,mir passieren oft Blamagen .. :D (hat dich das aufgemuntert ^^)

 

#salam#

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

#bismillah##wasalam#

 

Sw.Shia_Fatima:Das braucht dir überhaput nicht Peinlich zu sein,mir passieren oft Blamagen .. :) (hat dich das aufgemuntert ^^)

 

 

Haha ja schon besser :D

 

#salam#

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

#bismillah#

 

#wasalam#

 

Also falls es dir nichts ausmacht, habe ich die Bewerbung jetzt mal so umgeschrieben, wie ich es schreiben würde. In Klammern stehen meine Kommentare auf deutsch.

 

Inshallah hilft dir das weiter.

 

 

Application for a job as nursery teacher

 

Dear Sir or Madam,

 

I saw the ad for a job in your Kindergarden this summer in the Wesseling newspaper (oder kommt drauf an wie die Zeitung heisst),

I like to work with children very much and therefore I would like to to apply for the job.

I also have previous work experience at a Kindergarden in Wesseling. (Evtl. kannst du hier noch den Zeitraum angeben) This experience was very beautiful, as I enjoyed being around children. Furthermore the principal (oder headmistress) Mrs Adam expressed that she was very pleased with my work.

 

At present I am in 9th class of Wilhem Busch Hauptschule in Wesseling. I will be graduating in July 2010.

 

About my family I can say, that I have two siblings, one sister (5) and a brother (3). Often it happens that I have to look after them because both of my parents are working full-time. (wenn sie denn ganztägig arbeiten)

 

I would be very happy if I was offered an opportunity for an interview.

 

Thank you for your time. I am looking forward to hear from you.

 

Yours sincerely,

 

(vollständiger Name)

 

#salam# (das natürlich nicht in die Bewerbung :) )

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...