Zum Inhalt springen

Der offizielle Farsi-Thread


mahdi_mohajjer

Empfohlene Beiträge

سلام علیکم،



آره،انشالله که عزاداری ما مورد قبول باشه و بعضی‌ مواقع وقتی‌ آدم فکر کربلا رو می‌کنه خودش باعث می‌شه که اشکها سرازیر بشن ولی‌ کلا اتفاقاتی که برای ۱۴ معصوم افتاد خیلی‌ ناراحت کنند هست :(


انشالله که امسال هم بتونیم یا بهتر این که بگم لیاقت عزاداری امام حسین را داشته باشیم.



  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Salam,

@farzad

 

Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer.

salam aleykum,

Sharh@ Übersetze das damit ich verstehen kann , weil ich verstehe nicht was du geschrieben hast, ich kann nur deutsch und farsi.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ok danke für Übersetzung aber was hat das mit mir zutun ? und was willst du damit sagen? weil du es zu mir geschrieben hast bzw meine name geschrieben hast , frage ich es.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Man inshallah az Doshanbe Ruze migiram.

 

wa be tamame kasani ke che ghabl va ya haman doshanbe ruze migiran , arezoo mikonam ke inshallah Khodawand Ghabool kone va be Hagh Imam Ali (as) Sabr va Tahmol ma bishtar beshe va Ekhlas va Eshghe be Ahlebeyt (as) rooz be rooz bishtar beshe, va bimaran shafaa peyda konan Amin.

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Salam.

 

Omidvaram Khodavand maa ro be rahe Rast hedayat kone. Inshallah ke estefadeye khoobi az in maahe aziz bebarim va khodemoonro behtar konim. Khoda kone Quadre in Mah ro bedoonim!

 

Dar panahe Hagh, va Namaz Ruzeh qabool!

 

Khodahafez

Benyamin

 

 

( Dar zemn man az yekshanbe ruzeh migiram )

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

bismillah.gif

salam.gif

 

من ميخواستم ماه مبارك رمضان را به همه ی برادران و خواهران تبریک بگام. امیدوارم که نماز و روزه تان قبول باشد.

 

انشالله این ماه هم به خدا هم به هم دیگر نزدیکتر بشیم.

 

خدا نگهدارتن باشد

 

برادر کچکتان طه

 

wasalam.gif

  • Like 3
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Salam.

 

Man ham fara residane mahe mobarake Ramezan ro be shoma tabrik migam Tahaye aziz. Inshallah ke hamishe dar panahe Khodavand rahe rasto berim.

 

Eltemase Do´a.

 

 

wassalam

 

Khodahafez,

 

Benyamin

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

mahdi_mohajjer

سلام علیکم برادران و خواهران عزیزان

 

من هم تبریک عرض میکنم و خوشحال هستم که اینجا جاهی هست که آدم راحت میتواند حرفشو بزنه. من دلم واقعا خیلی برای ایران تنگیده. کم پیش نمیادکه گریم میگیره چون واقعا دوست دارم برگزدم اما وضیت عقتصادی من نمیزره من برگردم.

اینجا فقط هوا خوبه اما مردم سردند و مردماهل کمک کردن و نیکو نیستند. کاش یک شهر میساختسم که ققط مسلمان های شیعیتوش زندگی میکردند. اخه ترک ها هم اجازه دارند این کازو بکنند اما ما نه؟

 

خدا به همه ما سبر بده

 

وسلام

مهدی

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

سلام علیکم،



مهدی جان ، همه جا همه نوع آدم‌ها هستن، حتی خیلی‌ از شیعه‌ها هستن که سرد هستن و متاسفانه بی‌خیال هستن. تو حداقل زن داری و ۱ خانواده هستید یعنی تو و زن خودت. خیلی‌‌ها


هستن تو همون ایران انقدر تنها هستن انقدر قریب هستن ، انقدر بدبخت هستن ، و هیچ کس رو ندارن و هیچکس هم بهشون اهمیت نمیده. پس خوشحال باش که تو حداقل ۱ نفر رو داری و خوشحال باش که وقتی‌ افطار میخواهی‌ کنی‌ کسی‌ را داری که باهاش افطار کنی‌ و کسی‌ را داری که تو را دوست داره و این خودش خیلی‌ با ارزش ، شاید فکر کنی‌ زیاد مهم نباشه ولی‌ خیلی‌ مهم هستش.



پس خدا رو شاکر باش داداش



این نظر این بنده حقیر هستش ( also ist meine meinung)


  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

سلام ،

 

یاد گذشته افتادم ، آخه تو ایران خیلی‌‌ها نذری میدادن ، مثلا شله زرد و اسم اهل بیت را می‌‌نوشتند

post-10879-0-78297200-1404552841_thumb.jpg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

Deine Meinung

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Benutzerkonto hast, melde Dich bitte an, um mit Deinem Konto zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...